• admin

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.
  1. وقتی صدای اذان لیام نیسون را دیوانه می کند.
    صدای اذان بازیگر مشهور فهرست شیندلر را مجنون کرده است. او یک کاتولیک معتقد ایرلندی تبار است. وقتی به برای بازی در قسمت دوم فیلم تیکن به ترکیه می رود صدای اذان را می شنود. روزهای اولیه صدای اذان او را دیوانه می کند. اذیتش می کند. این که روزی ۵ مرتبه آن صدا را بشنود برایش غیر قابل تحمل است. اما کم کم مجنون این صدا می شود. عاشق این صدا می شود و برای اپرا وینفری تعریف می کند که اسلام ذهن او را مشغول کرده است. یاد حرف سلحشور می افتم که بهترین موسیقی را آوای قرآن می دانست. آوای قرآن، آوای اذان و ما همه او را متهم می کنیم به تحجر گرایی و ... . لیام نیسون یک کاتولیک معتقد ایرلندی تبار است. درست همانند جان کیوساک. جان کیوساک هم یک کاتولیک ایرلندی تبار است. او هم برای اسلام احترام قائل است. قرار نیست دل مان را به این ها خوش کنیم ولی می توانیم از خدایی که در فاسد ترین سیستم فرهنگی غرب هم قدرتش را به ما ثابت می کند تشکر کنیم.

    (۰)(۰)