• HTC One M9 همراه با یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی عرضه خواهد شد

    126

    سایت LaptopMedia که کاملا قابل اعتماد می باشد معتقد است که پرچمدار بعدی شرکت HTC یعنی HTC One M9 از یک دوربین دوگانه که هر کدام کیفیتی برابر با ۲۰ مگاپیکسل دارند بهره می برد.

    این دوربین ۲۰ مگاپیکسلی تمامی امکانات موجود بر روی دوربین دو گانه HTC One M8 را به ارث برده است و البته دستخوش تغییراتی قرار گرفته که عملکرد آن را بهبود بخشیده است.یک فلش دوگانه نیز در کنار این دو دوربین جا خوش کرده است.
    همچنین منابع خبری معتبر دیگر اعلام کرده اند که HTC One M9 از تکنولوژی UltraPixel نیز بهره می برد؛ بنابراین ما باید منتظر یک دوربین جلوی ۴ مگاپیکسلی با تکنولولوژی UltraPixel باشیم.
    از مشخصات گوشی HTC One M9 می توان به صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p، پردازنده مرکزی Snapdragon 810، پردازنده گرافیکی Adreno 430 و سیستم عامل اندروید ۵ به همراه رابط کاربری Sense 7.0 اشاره کرد.

    شرکت HTC در حال برنامه ریزی برای اوایل ماه مارس است تا در این تاریخ گوشی های HTC One M9 و HTC One M9 Plus را رونمایی کند.

    (۸)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.