• مشخصات احتمالی Galaxy S6 و Galaxy S Edge

    1457

    اگر از دنبال کنندگان اندرویدکده باشید، مطمئنا شایعات زیادی در مورد گوشی Galaxy S6 سامسونگ خوانده اید.این گوشی هوشمند که در واقع کهکشان ششم سامسونگ و پرچمدار سال ۲۰۱۵ این شرکت می باشد مدت زمانی است که سوژه خبری بسیاری از سایت ها قرار گرفته و هر دفعه شایعاتی در مورد قسمت های مختلف Galaxy S6 پخش می شود.(برگفته از این پست)این بار خبری از مشخصات جدید نیست اما بر اساس شایعات قرار است همزمان با معرفی Galaxy S6 یک نسخه دیگر از سری S گوشی های سامسونگ با نام Galaxy S Edge نیز معرفی شود که ظاهرا همان مشخصات Galaxy S6 را دارد اما طراحی کاملا متفاوتی را ارائه می کند.

    بر اساس شایعات اخیر Galaxy S6 از یک صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن QHD بهره می برد که به یک چیپست Exynos 7420 مجهز شده است.یک حافظه رم سه گیگابایتی به همراه ۳۲ و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی (در دو نسخه) برای این گوشی پرچمدار تقریبا تایید شده اند.همچنین Galaxy S6 از یک سنسور تشخیص اثر انگشت و ضربان قلب بهره خواهد برد.
    01
    این گوشی هوشمند مانند Galaxy Alpha از یک قاب فلزی بهره می برد و ضخامتی برابر با ۷٫۲ میلیمتر دارد.
    حالا بر اساس شایعات، ظاهرا قرار است گوشی Galaxy S Edge همزمان با Galaxy S6 رونمایی شود.این گوشی هوشمند مشخصاتی مانند S6 خواهد داشت اما طراحی کاملا متفاوتی را ارائه خواهد کرد.Galaxy S Edge همانند Galaxy Note Edge در کناره صفحه نمایش انحنایی را به خود می بیند که به گفته سامسونگ به راحتی کاربر کمک شایانی می نماید.
    هیچ کدام از گفته های بالا تایید نشده اند و هنوز هم برای مطمئن شدن باید منتظر سامسونگ و معرفی Galaxy S6 و Galaxy S Edge بنشینیم.

    (۳)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.