• عرضه محدود Lumia 435 در ایالات متحده

    01244

    پس از اینکه مایکروسافت نام تجاری نوکیا را به صورت رسمی از چرخه تولید گوشی های هوشمند پاک کرد، دیگر لومیای پرچمداری از سوی شرکت مایکروسافت عرضه نشد و این شرکت فقط بازار گوشی های میان رده و سطح پایین را مورد هدف قرار داد.مدتی پیش این شرکت از گوشی سطح پایین دیگری با نام Lumia 435 پرده برداری کرد که هم اکنون به صورت محدود در ایالات متحده آمریکا عرضه شده است.

    Lumia 435 از یک صفحه نمایش ۴ اینچی با رزولوشن ۴۸۰×۸۰۰ بهره می برد که با تراکم پیکسلی ۲۳۳ppi همراه شده است.چیپست دو هسته ای Snapdragon 200 به همراه ۱٫۲ گیگاهرتز فرکانس پردازنده مرکزی مجموعه مغر متفکر این گوشی هوشمند را تشکیل می دهند.
    03
    Lumia 435 از یک حافظه داخلی ۸ گیگابایتی و حافظه رم یک گیگابایتی بهره می برد که به یک پردازنده گرافیکی Adreno 302 مجهز شده است.همچنین به لطف وجود شیار microSD می توان حافظه ۸ گیگابایتی این گوشی را تا ۱۲۸ گیگابایت ارتقا داد!
    04
    به صلاح دید مایکروسافت دوربین پشت این گوشی کیفیتی برابر با ۲ مگاپیکسل دارد و دوربین جلوی آن ۳ مگاپیکسلی است.همچنین یک باتری ۱۵۶۰ میلی آمپری برای این گوشی کافی به نظر می رسد و با توجه به سوابق مایکروسافت، عملکرد مطلوب را خواهد داشت.
    برای کسانی که به دنبال گوشی ارزان قیمت اما با کارایی بالا و امکانات مناسبت هستند، Lumia 435 بسیار ایده آل بوده و می تواند کاربران را راضی نگه دارد.

    (۲)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.