• بهترین بازی های اندروید، iOS و ویندوزفون منتشر شده در ژانویه سال ۲۰۱۵|قسمت اول

    154

    آغاز سال جدید میلادی، خیل عظیمی از بازی های جدید را برای گجت های هوشمند به ارمغان آورده است.اولین ماه سال ۲۰۱۵ یعنی ماه ژانویه میزبانی بسیاری از بهترین بازی های جدید برای پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز فون را پذیرفته است.عنوان های جالبی همچون Heroes of Might and Magic 3 یا Skyward برای پلتفرم اندروید طرفداران زیادی پیدا کرده و استقبال خوبی از آن ها به عمل آمده است. همچنین تایتل های پرطرفداری مانند Indigo Prophecy Remastered، پلتفرم iOS را بیش از پیش محبوب گردانیده است.از سوی دیگر سیستم عامل ویندوزفون وضعیت خوبی ندارد و عنوان های زیادی نیز برای آن منتشر نشده است.

    این مطلب به چند قسمت تقسیم شده است که قسمت اول آن را می توانید در همین صفحه بخوانید.اگر می خواهید خواننده قسمت های بعدی این مطلب باشید، حتما اندرویدکده را دنبال کنید.

    Space Marshals

    ژانر: اکشن، ماجراجویی

    قیمت: ۴٫۹۹ دلار

    پلتفرم: iOS

    Space Marshals یکی از بهترین بازی های عرضه شده برای پلتفرم iOS در ماه ژانویه می باشد.این بازی گرافیک چشمگیری دارد و جزئیات را به خوبی نمایش می دهد.بازی حول محور یک ماجراجویی در غرب وحشی است که شما در نقش یک پلیش به نام برتون باید زندانی های فراری را دستگیر کرده و یا آن ها را به قتل برسانید.
    3
    شما باید با تکیه بر روش های تاکتیکی مختلف و با استفاده از سلاح های گوناگون مرحله های مختلف این بازی را پشت سر بگذارید.

     

    Dragon Quest V

    ژانر: RPG

    قیمت: ۱۴٫۹۹ دلار

    پلتفرم: iOS و اندروید

    سری Dragon Quest همیشه جزء بهترین بازی های گوگل پلی بوده است و از سوی بسیاری از منتقدان مورد تحسین قرار گرفته است.هم اکنون نسخه جدیدی از این بازی برای پلفترم های اندروید و iOS عرضه شده است که ظاهرا مانند همیشه داستانی مستقل از نسخه های قبلی دارد.
    5
    بازی Dragon Quest V که در سبک RPG می باشد، حول محور سفر یک پسر کوچک با پدرش بوده و حوادث این سفر را دنبال می کند و در نهایت به دنبال قهرمان افسانه ای می گردند.

     

    Heroes of Might and Magic 3

    ژانر: استراتژی

    قیمت: ۹٫۹۹ دلار

    پلتفرم: اندروید و iOS

    Heroes of Might and Magic 3 یک بازی پرطرفدار در سبک استراتژی است که به بازی های تاکتیکی نیز شباهت بسیاری دارد.
    1
    در این بازی شما باید ابتدا قلعه خود را بسازید که منبع اصلی سربازان شماست و باید در حفظ و ارتقا آن کوشا باشید.سپس باید ارتش خود را حرکت دهید تا بتوانید با هجوم به قلعه های دیگر منابع بیشتری بدست آورید و در مواردی آن قلعه ها را تسخیر نمایید.همچنین در جنگ ها این شما هستید که باید ارتش خود را رهبری کنید و با تکیه بر تاکتیک های نظامی، جنگ ها را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید.

     

    Hero Emblems

    ژانر: استراتژی

    قیمت: ۹٫۹۹ دلار

    پلتفرم: iOS

    با وجود اینکه عنوان های زیادی در این سبک وجود دارند اما تایتل Hero Emblems ثابت کرده است که هنوز هم می تواند گیم پلی جدید و سرگرم کننده ای ارائه نماید.
    5
    داستان بازی حول ۴ شخصیت قهرمان و شجاع می باشد که هر کدام قدرت خاص خود را دارند.این ۴ قهرمان تلاش می کنند تا عدالت را برقرار سازند و موجودات بد را از بین ببرند.محیط بازی کاملا فانتزی بوده و سلاح شما شمشیر و جادو می باشد.

    اندرویدکده را دنبال کنید تا خواننده قسمت های بعدی این مطلب باشید.

    (۹)(۲)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.
  1. فقط می خوام بگم خیلی متاسفم برای سایتایی که مسخره می کنند سایت های دیگه رو و لقب میدن مثلا همون سایتی که خیلی ادعاش میشه میگه اندرویدکده کپی میکنه انگار خودشون اینکارو نمی کنند جوری ادعا می کنند که انگار سازنده بازی ان!
    امیدوارم این بچه بازی ها تموم بشه!

    (۴)(۰)
  2. رمان دو چهره

    سلام.... خسته نباشید.
    حق با امیر آقاست...

    ببازی های مسخره ای بود.. امیدوارم لیست بعدی بهتر بشه.
    ممنون

    (۱)(۰)