• Galaxy S6 با یک صفحه نمایش ۵ اینچی عرضه خواهد شد

    1457

    اگر از دنبال کنندگان اندرویدکده باشید، مطمئنا شایعات زیادی در مورد گوشی Galaxy S6 سامسونگ خوانده اید.این گوشی هوشمند که در واقع کهکشان ششم سامسونگ و پرچمدار سال ۲۰۱۵ این شرکت می باشد مدت زمانی است که سوژه خبری بسیاری از سایت ها قرار گرفته و هر دفعه شایعاتی در مورد قسمت های مختلف Galaxy S6 پخش می شود.این بار شایعات، صفحه نمایش ۵ اینچی را برای این گوشی هوشمند نوید می دهند و معتقدند که سامسونگ برای اولین بار صفحه نمایش پرچمدار جدید خود را نسبت به نسل پیشین کوچکتر کرده است!

    سایت ارزیابی واردات Zauba خبری را منتشر کرده که در آن به مدل SM-G920A و پک صفحه نمایش ۵ اینچی اشاره شده است.اگر صحت این خبر تایید شود ما باید منتظر تغییری هر چند کوچک در سیر تولید گوشی های هوشمند سامسونگ باشیم چراکه پرچمدار قبلی این شرکت یعنی Galaxy S5 از یک صفحه نمایش ۵٫۱ اینچی بهره می برد و این در حالیست که صفحه نمایش Galaxy S6 قرار است که اندازه ای همانند Galaxy S4 داشته و ۰٫۱ اینچ از Galaxy S5 کوچکتر باشد.
    01
    کوچک کردن ابعاد صفحه نمایش گوشی هوشمند نسبت به نسل پیشین خود در سیر تولید گوشی های سری S سامسونگ کاملا بی سابقه است و اگر شایعات درست باشند این اتفاق برای اولین بار خواهد افتاد.
    شایعاتی مبنی بر یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی، چیپست Exynos 7420 و همچنین رم سه گیگابایتی نیز وجود دارند که زیاد هم دور از انتظار نمی باشند.بر اساس اخبار منتشر شده به احتمال زیاد Galaxy S6 قیمتی در حدود ۴۰۵ دلار خواهد داشت که با توجه به مشخصات کاملا منصفانه به نظر می رسد.

    (۳)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.