• معرفی سه گوشی هوشمند جدید از سوی گیگابایت

    1245

    وقتی که اکثر شرکت های تجاری، روی به تولید گوشی های هوشمند آورده اند توقع نداشته باشید که شرکت بزرگی همانند “گیگابایت” از این وادی عقب بماند و به تولید گوشی های هوشمند نپردازد.این شرکت که بیشتر، تولید قطعات سخت افزاری را در دستور کار خود دارد، حالا بیشتر تمرکز خود را بر روی تولید اسمارتفون ها گذاشته و سه گوشی جدید را معرفی کرده است.

    مدل اول با نام Guru GX شناخته می شود که به یک چیپست Snapdragon 615 به همراه هشت هسته پردازشی و ۱٫۵ گیگاهرتز فرکانس پردازنده مرکزی مجهز شده است.یک حافظه داخلی ۳۲ گیگاباتی به همراه یک حافظه رم ۲ گیگابایتی بر روی این گوشی قرار گرفته است تا کاربران در قسمت حافظه، هیچ کمبودی را احساس نکنند.
    01
    در پشت این گوشی که طراحی جالب توجهی دارد، یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی به چشم می خورد و در جلوی آن دوربینی با کیفیت ۵ مگاپیکسل واقع شده است.این گوشی هوشمند از اندروید ۴٫۴ بهره می برد و احتمالا در اوایل ماه مارس عرضه خواهد شد.
    مدل دوم که با نام طولانی GSmart Mika MX شناخته می شود، از یک صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن qHD بهره می برد که به یک چیپست Snapdragon 410 با فرکانس کاری ۱٫۲ گیگاهرتز مجهز شده است.
    02
    این گوشی هوشمند ۱۶۵ گرمی به یک دوربین پنج مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی در جلو مزین شده که به یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری نیز مجهز شده است.GSmart Mika MX نیز همانند Guru GX از اندروید ۴٫۴ بهره می برد و از تکنولوژی LTE Cat 4 نیز بی بهره نمانده است.
    مدل سوم با نام GSmart Roma RX شناخته می شود که از یک صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۸۵۴×۴۸۰ بهره می برد که با وجود یک باتری ۲۰۰۰ میلی آمپری، وزن ۱۵۵ گرمی آن زیاد هم مطلوب به نظر نمی رسد!
    03
    GSmart Roma RX به یک چیپست مدیاتک با ۱٫۳ گیگاهرتز فرکانس پردازنده مرکزی مجهز شده است که از ۴ گیگابایت حافظه داخلی و ۵۱۲ مگابایت حافظه رم بهره می برد.همچنین در پشت این گوشی هوشمند یک دوربین ۵ مگاپیکسلی و در جلوی آن یک دوربین با کیفیت VGA واقع شده است.
    متاسفانه شرکت گیگابایت برای این سه مدل گوشی خود قیمتی را ارائه نکرده است و ما مجبوریم که منتظر خبرهای بیشتری در مورد این سه مدل گوشی هوشمند باشیم.

    (۱)(۱)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.