• عرضه آپدیت اندروید ۵ برای Galaxy S4 در کشور روسیه

    OLYMPUS DIGITAL CAMERA

    سال ۲۰۱۳ بود که سامسونگ کهکشان چهارم خود یعنی Galaxy S4 را رونمایی عرضه کرد.Galaxy S4 تمام مشخصات یک گوشی پرچمدار را داشت و با توجه به این که ساخت برند محبوبی چون سامسونگ بود مورد استقبال خوبی نیز قرار گرفت.در کشور ایران نیز بسیاری از افراد از گوشی Galaxy S4 استفاده می نمایند و بسیاری نیز در تخیل خودشان Galaxy S4 را بسیار بهتر از گوشی های دیگر و حتی پرچمداران سال ۲۰۱۴ مانند Xperia Z3 و یا حتی Galaxy Note 4 می دانند! در چنین شرایطی انتظارات از شرکت سامسونگ بالا می رود و این شرکت را مجاب می کند که حتی برای اسمارتفون سال ۲۰۱۳ خود نیز آپدیت اندروید ۵ را عرضه نماید.

    Galaxy S4 از یک صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن Full HD بهره می برد که به یک چیپست هشت هسته ای از نوع Exynos مجهز شده است.دوربین Galaxy S4 کیفیتی برابر با ۱۳ مگاپیکسل دارد که می تواند با رزولوشن Full HD فیلم بگیرد.این گوشی هوشمند از یک حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی بهره می برد که ۲ گیگابایت حافظه رم آن را همراهی می کند.
    012358
    با نگاهی سطحی به مشخصات این گوشی درمی یابیم که Galaxy S4 واقعا لیاقت این را دارد که میزبانی آپدیت اندروید ۵ را بپذیرد.همانطور که در عکس زیر مشاهده می کنید این آپدیت با حجم نسبتا سنگین ۱٫۰۴ گیگابایت یا ۱۰۴۹ مگابایت برای Galaxy S4 (نسخه I9500) در کشور روسیه در دسترس است و با نصب آپدیت اندروید ۵ حدود ۹۵۰ مگابایت از دو گیگابایت حافظه رم Galaxy S4 اشغال می شود.
    0155
    ما امیدواریم که این آپدیت هر چه سریعتر در کشور عزیزمان ایران نیز در دسترس قرار گیرد.

    (۹)(۰)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.