• عرضه آپدیت اندروید ۵ برای LG G Pro 2 در کشور کره

    OLYMPUS DIGITAL CAMERA

    اگر به خاطر بیاورید، حدود یک ماه پیش بود که شرکت LG آپدیت اندروید ۵ را برای پرچمدار سال ۲۰۱۴ خود یعنی LG G3 عرضه کرد.حالا پس از گذشت یک ماه، امروز این شرکت آپدیت اندروید ۵ را برای گوشی بلند قامت خود یعنی LG G Pro 2 عرضه کرده است که فعلا فقط برای کشور کره در دسترس است.
    0163
    فبلت G Pro 2 از یک صفحه نمایش ۵٫۹ اینچی با کیفیت Full HD بهره می برد که به یک چیپست Snapdragon 800 با ۲٫۲۶ گیگاهرتز فرکانس پردازنده مرکزی مجهز شده است.G Pro 2 در دو نسخه ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی عرضه شده است که هر دو نسخه از یک حافظه رم ۳ گیگابایتی استفاده می نمایند.این فبلت از یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی بره می برد که می تواند با رزولوشن ۲K یا ۲۱۶۰p فیلم تهیه نماید.
    با توجه به مشخصات بالا شرکت LG وظیفه خود دانسته است که اندروید ۵ را برای فبلت قدرتمند G Pro 2 عرضه نماید و این کار شرکت LG تحسین ما را برانگیخته است.

    (۲)(۱)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.