• مشخصات ابعاد گوشی Galaxy S6 فاش شد

    0356

    ظاهرا کهکشان ششم سامسونگ نمی خواهد دست از سر ما بردارد و هر روز شایعات جدیدی مبنی بر مشخصات این پرچمدار به گوش می رسد.امروز شایعات جدیدی مربوط به طراحی Galaxy S6 به گوشمان رسید که تصمیم گرفتیم آن را در اختیار شما کاربران همیشگی اندرویدکده قرار دهیم.

    پس از آن همه شایعات متعددی که پخش شد، هنوز هم عکس شاخصی از Galaxy S6 منتشر نشده که بتوان به آن تکیه کرد اما امروز (یا بهتر است بگوییم همین چند دقیقه پیش) اطلاعاتی در مورد ابعاد این گوشی فاش شد.
    04
    ظاهرا ابعاد Galaxy S6 شباهت عجیبی به Galaxy S5 دارد به طوری که S6 با ابعاد ۱۴۳٫۵×۷۰٫۷×۷٫۲mm فقط ۱ میلیمتر نسبت به S5 با ابعاد ۱۴۲×۷۲٫۵×۸٫۱mm باریکتر است که آن هم زیاد ملموس نمی باشد.
    05
    همانطور که در عکس های زیر مشاهده می کنید Galaxy S6 از یک طراحی متفاوت نسبت به Galaxy S5 بهره می برد که کلید پاور آن در سمت راست و همچنین کلید کم و زیاد کردن صدا در سمت چپ واقع شده اند.همچنین یک دوربین بزرگ در پشت و ورودی جک ۳٫۵ میلیمتری صدا در بالای گوشی قرار گرفته است.در پایین گوشی میکروفون با قابلیت نویزگیر قرار گرفته که در مرکز آن نیز ورودی کابل microUSB واقع شده است.

    (2)(0)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.