• رونمایی از Huawei P8 در اواسط ماه آوریل

    2165

    با اینکه توقع داشتیم گوشی هوشمند Huawei P8 در ماه مارس و در نمایشگاه MWC 2015 رونمایی شود اما شایعات اخیر حاکی از آن است که شرکت هوآوی تصمیم گرفته گوشی پرچمدار سال ۲۰۱۵ خود را در رویدادی جداگانه و در اواسط ماه ماه آوریل عرضه کند.فعلا از مشخصات این گوشی هوشمند اطلاع زیادی نداریم و شاید فقط بتوانید در مورد طراحی ظاهر آن اظهار نظر کنیم.

    همانطور که در عکس زیر مشاهده می کنید Huawei P8 طراحی زیبایی را به خود دیده و طبق سنوات گذشته این گوشی هوشمند طراحی بسیار نزدیکی به گوشی های شرکت اپل یعنی iPhone دارد!
    بر اساس شایعات این گوشی هوشمند از یک صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p بهره می برد که به یک چیپست ۶۴ بیتی ۸ هشته ای مجهز شده است.همچنین وجود یک دوربین با حداقل کیفیت ۱۳ مگاپیکسل، تقریبا تایید شده است.
    04
    همانطور که گفته شد این گوشی احتمالا در نمایشگاه MWC رونمایی نخواهد شد اما باید منتظر ماند و دید که هوآوی برای این نمایشگاه چه گوشی هایی را تدارک دیده است. به نظر ما شاید هوآوی بخواهد از گوشی Huawei Mate 7 Compact رونمایی کند و این گوشی را زود تر از Huawei P8 به بازار عرضه نماید.
    به هر حال تمامی گفته های بالا در حد یک شایعه است و باید منتظر هوآوی بمانیم تا کاملا مطمئن شویم.

    (۳)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.