• عرضه ۱۰ مدل قاب صورتی برای iPhone 6 و iPhone 6 Plus در روز ولنتاین

    12345

    با نزدیک شدن به روز ولنتاین، میلیون ها نفر از آقایان به دنبال هدیه ای مناسب برای همسر یا نامزدشان هستند که بتوانند آن ها را با آن هدیه غافلگیر و یا به قول غربی ها سورپرایز نمایند.شاید گوشی هوشمند یک هدیه مناسب و قابل توجه برای این روز به شمار بیاید و اگر این گوشی هوشمند یک رنگ شاد و جذاب نیز داشته باشد مسلما تاثیر بیشتری خواهد داشت.

    اگر شما از لحاظ مادی مشکلی ندارید، می توانید iPhone 6 صورتی آقای Amosu را که به مناسبت روز ولنتاین با قیمت بسیار گران ۱,۸۹۹ یورو عرضه می شود را خریداری کنید اما ما یک پیشنهاد بهتر و مقرون به صرفه تر برای شما داریم.قاب صورتی iPhone 6 که به مناسبت روز ولنتاین عرضه شده است می تواند بهترین گزینه برای هدیه روز ولنتاین باشد.

    همانطور که در تصاویر زیر می بینید قاب صورتی iPhone 6 بسیار زیبا و جذاب بوده و می تواند یک هدیه مقرون به صرفه و البته جذاب برای روز ولنتاین باشد.
    همچنین این قاب با همین شکل و رنگ برای iPhone 6 Plus نیز عرضه شده است تا از این نظر تفاوتی بین iPhone 6 و iPhone 6 Plus نباشد.این قاب صورتی دارای ۱۰ مدل مختلف با رنگ های پررنگ و کمرنگ می باشد که به خریداران قدرت انتخاب بیشتری می دهد.

    این مدل قاب ها هنوز به بازار ایران نیامده اند اما به احتمال زیاد در آینده ای نچندان دور پا به کشور ما نیز خواهند گذاشت.

    (۱)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.