• فروش ۱٫۳ میلیارد گوشی های هوشمند در سال ۲۰۱۴

    0123

    آمار های منتشر شده نشان می دهند که در سال ۲۰۱۴ حدود ۱٫۳ میلیارد گوشی هوشمند فروخته شده است که بیش از یک میلیارد آن متعلق به گوشی هایی با سیستم عامل اندروید می باشد.با این حساب سیستم عامل اندروید حدود ۸۱ درصد از سهم بازار را از آن خود کرده است و این در حالیست که سهم سیستم عامل iOS و Windows Phone کمتر از ۱۹ درصد می باشد!

    با نگاهی به آمار سال ۲۰۱۳ در می یابیم که فروش گوشی های هوشمند در سال ۲۰۱۴ رشد چشمگیری داشته و از ۱ میلیارد به ۱٫۳ میلیارد رسیده است.
    سهم گوشی های اندروید در سال ۲۰۱۳ برابر با ۰٫۸ میلیارد بود که با یک افزایش ۲۰ درصدی در سال ۲۰۱۴ به ۱ میلیارد رسیده است.همچنین گوشی های اپل با یک رشد ۲۳ درصدی از ۱۵۳ میلیون فروش در سال ۲۰۱۳ به ۱۹۳ میلیون رسیده است.از سوی دیگر گوشی های با سیستم عامل ویندوزفون که از سوی مایکروسافت عرضه می شوند فقط با ۳ درصد رشد همراه بوده اند و به مرز ۳۸ میلیون عدد رسیده اند!
    012
    با این حساب سال ۲۰۱۴ نسبت به سال ۲۰۱۳ حدود ۳۰۰ میلیون افزایش فروش گوشی های هوشمند داشته است که از این ۳۰۰ ملیون حدود ۲۰۰ میلیون متعلق به گوشی هایی است که از سیستم عامل اندروید بهره می برند و ۴۰ میلیون متعلق به گوشی های شرکت اپل بوده است.همچنین ۶۰ میلیون باقی مانده مربوط به گوشی های با سیستم عامل ویندوزفون و سیستم عامل های دیگر می باشد.

    (۲)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.