• گزارش مالی؛ فروش ۶۰ میلیون دلاری اسمارتفون های ال جی

    +98596

    هر ساله شرکت های مختلف از سراسر جهان گزارش مالی سال گذشته خود را منتشر می کنند تا کاربران متوجه شوند که فروش کدام شرکت بالاتر بوده است.امسال نیز شرکت ال جی آماری از فروش گوشی های هوشمند خود در سال گذشته یعنی ۲۰۱۴ منتشر کرده است که با استناد به ادعای ال جی، اسمارتفون های این شرکت نسبت به سال ۲۰۱۳ حدود ۲۴ درصد فروش بیشتری داشته اند.

    ال جی در سال ۲۰۱۴ حدود ۷۸،۲۰۰،۰۰۰ تلفن همراه فروخته است که ۵۹،۱۰۰،۰۰۰ تا از آن گوشی های هوشمند بوده اند.
    01
    شرکت سیاومی حدود ۶۱ میلیون و شرکت موتورولا نیز بیش از ۶۰ ملیون تلفن همراه فروخته اند و از لحاظ فروش جهانی به شرکت ال جی بسیار نزدیک می باشند اما با این حال ال جی از آمار فروش خود بسیار راضی بوده و اعلام کرده است که در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۴ در آمریکا نسبت به سال ۲۰۱۳ حدود ۷۸ درصد فروش بیشتری داشته است.
    همچنین با در نظر گیری تمامی محصولات ال جی، این شرکت در سال ۲۰۱۴ حدود ۵۵ میلیارد دلار فروش داشته است که تقریبا ۴۷۰ میلیون آن سود خالص بوده است.با نگاهی دقیق به آمار فروش سال ۲۰۱۳ این شرکت متوجه می شویم که فروش ال جی در سال ۲۰۱۴ نسبت به سال قبل حدود ۱۲۵ درصد افزایش داشته است!

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.