• معرفی رسمی گوشی Galaxy J1 از سوی سامسونگ|اولین گوشی از سری J

    012

    تا همین چند وقت پیش سامسونگ تمام تمرکز خود را بر روی سری S و Note گوشی های خود گذاشته بود و به ندرت به گوشی هایی با عنوان دیگر فکر می کرد اما به یکباره همه چیز تغییر کرد و سامسونگ تصمیم گرفت که در کنار این دو خوانواده، سری A و E را نیز وارد بازار کند تا خانواده گوشی های سامسونگ با عناوین A، E، Note و S شناخته شوند.سامسونگ به همین چهار خانواده اکتفا نکرد و سری J را نیز در دستور کار خود قرار داد.مدتی پیش خبرهایی از خانواده پنجم گوشی های سامسونگ یعنی Galaxy J به گوش رسید که شایعاتی مبنی بر آن نیز در بسیاری از سایت ها پخش شد و سرانجام امروز سامسونگ با معرفی گوشی Galaxy J1 به صورت رسمی به تمامی شایعات پیرامون آن خاتمه داد.

    Galaxy J1 از یک صفحه نمایش ۴٫۳ اینچی با رزولوشن ۸۰۰ × ۴۸۰ بهره می برد که به نظر می رسد مانند همیشه با پنل AMOLED همراه باشد.یک حافظه رم ۵۱۲ مگابایتی به همراه ۴ گیگابایت حافظه داخلی مشخصات بخش حافظه این گوشی را نشان می دهند.

    به صلاح دید سامسونگ یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در پشت این گوشی قرار گرفته است تا نیاز های کاربران را از این نظر تا حدودی مرتفع نماید.همچنین دوربین جلوی این گوشی کیفیتی برابر با ۲ مگاپیکسل دارد که برای گرفتن سلفی مطلوب به نظر می رسد.

    یک باتری ۱۸۵۰ میلی آمپری بر روی Galaxy J1 قرار گرفته که با توجه به سوابق سامسونگ عملکرد بسیار خوبی خواهد داشت.

    این گوشی که تنها ۱۲۲ گرم وزن دارد به اندروید ۴٫۴ کیت کت مجهز شده است تا در کنار قیمت و سخت افزار مناسب از سیستم عامل خوبی نیز بهره ببرد.
    کاملا واضح است که Galaxy J1 یک گوشی سطح متوسط رو به پایین است که اگر قیمت مناسبی داشته باشد مسلما با استقبال خوبی روبرو می شود اما سامسونگ ظاهرا قرار است Galaxy J1 را فقط در مالزی منتشر کند اما مسلما تا چند ماه آینده این گوشی به بازار کشور ما نیز قدم خواهد گذاشت.

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.