• همکاری الجی و کوالکام برای تولید نسل بعدب سری G

    gsmarena_001

    الجی و کوالکام از همکاری یکدیگر برای ساخت نسخه ی جدیدی از سری اسمارتفون های G خبر دادند.اولین اسمارتفون ارائه شده باSnapdragon S4 Pro که یک اسمارتفون موفق بود،اپتیموس جی بود .اکنون نیز به نظر می رسد که یکی از اسمارتفون های پیشتاز در استفاده از Snapdragon 800 یکی از اسمارتفون های شرکت الجی باشد.

    این چیپست که از چهار هسته ی  Krait 400 تشکیل شده است،انتظار می رود که ۷۵ درصد پرفورمنس بیشتر نسبت به Snapdragon S4 Pro بدهد که یک جهش بزرگ برای کوالکام و سایر شرکت هایی که از این چیپ استفاده می کنند می شود.از طرف دیگر،گفته می شود پردازنده های گرافیکی موجود در این چیپ یعنی Adreno 330 چیزی بیشتر از دوبرابر نسبت به Adreno 320 قدرتمند تر است.

    از مشخصات این چیپ می توان به ساپورت کردن  ۴G LTE, Ultra HD video capture playback و همچنین صفحه نمایشی با رزولوشن ۴k اشاره کرد.این چیپ همچنین برای مصرف کمتر باتری اپتیمایرپز شده است.

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.