• عرضه آپدیت اندروید ۵ برای HTC One M8

    1245

    از چند ماه پیش که اندروید ۵ از سوی گوگل عرضه شد، تمامی شرکت های تولید گجت های هوشمند نظیر سونی و سامسونگ سعی کردند تا این نسخه از سیستم عامل اندروید را برای اسمارتفون های قبلی خود نیز عرضه کنند.شرکت HTC نیز از این قاعده مستثنی نبوده و پس از روزها انتظار، امروز این نسخه ۵ از سیستم عامل اندروید برای HTC One M8 در دسترس قرار گرفته است.

    اگر این گوشی هوشمند را در اختیار دارید و کاملا ذوق زده شده اید تا هر چه سریعتر اسمارتفونتان را آپدیت کنید، بهتر است زیاد عجله نکنید چراکه از لحاظ محیط رابط کاربری هیچ تغییری احساس نخواهید کرد و به جز برخی بهبود های سیستمی که تعدادشان به انگشتان دست هم نمی رسد، تغییرات زیادی نسبت به اندروید ۴٫۴ نداشته است.
    با اینکه انتظار داشتیم با عرضه اندروید ۵ برای HTC One M8 رابط کاربری htc sense 7 نیز رونمایی شود اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد و ظاهرا HTC ترجیح داده است که این رابط کاربری را همزمان با عرضه HTC One M9 رونمایی کند.
    htc
    با اینکه آپدیت اندروید ۵ برای HTC One M8 چیز جدیدی به همراه ندارد اما بهتر است این آپدیت را انجام دهید.برای دریافت آپدیت اندروید ۵ به بخش تنظیمات گوشی مراجعه کرده و سپس به قسمت “Update Software” بروید و آپدیت اندروید ۵ را که حدود ۷۸۰ مگابایت حجم دارد، دانلود نمایید.

    (۳)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.