• مشخصات جدیدی از HTC One M9 و One M9 Plus منتشر شد

    0169457

    هر چقدر که به نمایشگاه MWC 2015 نزدیک می شویم، شایعات پیرامون اسمارتفون های پرچمدار نیز بیشتر می شوند.HTC One M9 یکی از آن پرچمدارانی است که سوژه خبری بسیاری از سایت ها قرار گرفته و بی شک می توان لقب یکی از خبرسازترن اسمارتفون های جهان را به آن داد.حالا باز هم مشخصات جدیدی از این گوشی لو رفته است که خواندن آن خالی از لطف نخواهد بود.

    HTC One M9 و HTC One M9 Plus در قسمت طراحی دستخوش تغییراتی قرار گرفته اند و از یک دوربین بزرگ و برجسته در قسمت پشتی بهره می برند.چیزی که مسلم است، هر دو اسمارتفون پرچمدار سال ۲۰۱۵ این شرکت بی جهت به یک دوربین بزرگ مجهر نشده اند و بی شک HTC سورپرایزی دربخش دوربین برای خریداران کنار گذاشته است!
    02
    با توجه به این که HTC One M8 برای کنترل رابط کاربری مانند گوشی های سونی از کلید های نرم افزاری استفاده می کرد و از هیچ کلید فیزیکی بهره نمی برد ،با توجه به تصاویر، بسیار عجیب است که HTC One M9 Plus به کلید سخت افزاری Home نیز مجهز شده است.شاید تنها توجیه منطقی برای این کلید، حضور سنسور اثر انگشت باشد که قبلا نظیر آن را در گوشی هایی همانند Galaxy S5 و iPhone 5s دیده بودیم.
    به نظر شما HTC One M9 Plus به سنسور اثر انگشت مجهز خواهد شد؟

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.