• زندگی دوباره با محافظ صفحه نمایش Xperia Z3

    456

    هر چقدر که گجت های هوشمند، نسل به نسل ارتقا پیدا می کنند و به امکانات جدیدی مجهز می شوند، قیمت آن ها نیز بالاتر می رود.حالا فرض کنید اسمارت فون گران قیمت شما به یکباره در اثر یک اتفاق کوچک از دستتان رها شود، آن گاه است که تیکه تیکه شدن گوشی و صفحه نمایش آن را با چشم های خود مشاهده خواهید کرد و حتی تصور آن نیز، صحنه دردناکی را تداعی می کند.حالا برای گوشی Xperia Z3 یک محافظ صفحه نمایش عرضه شده تا این گوشی هوشمند را که در گروه گران قیمت ترین اسمارتفون های جهان قرار می گیرد در مقابل خط و خش و ضربه حفظ نماید.

    صفحه نمایش Xperia Z3 در مقابل خط و خش کاملا مقاوم است اما هیچ تضمینی در کار نیست که اگر این گوشی از دستتان رها شود و یا شیء تیزی روی صفحه نمایش آن کشیده شود، باز هم سالم بماند و از آسیب در امان باشد.
    هم اکنون یک نوع محافظ صفحه نمایش برای Xperia Z3 در اختیار کاربران قرار گرفته تا صفحه نمایش این گوشی را بیش از پیش مقاوم کند.همانطور که در تصاویر زیر مشاهده می کنید این محافظ صفحه نمایش از چند لایه تشکیل شده تا بتواند مقاومت گوشی را تضمین کند و به کاربران این اطمینان را بدهد که هیچ خطری متوجه گوشی آن ها نخواهد شد.

    (7)(0)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.