• تصاویر جدیدی از Huawei P8 به بیرون درز شد .

    HuaweiP8

    جانشین پرچمدار سال گذشته ی میلادی چینی ها یعنی Ascend P7 حالا در یک اقدام غیر منتظره بار دیگر خود را به نمایش گذاشته است و می خواهد رنگ تازه ای به نام Ascend بدهد .

    این دستگاه از طراحی جدش پیروی خواهد کرد ، یعنی نوک تیز با گوشه های کمی منحنی شکل . حاشیه اطراف دستگاه به حداقل رسیده است و حاشیه ی بالایی آن جمع و جور تر شده است . مکان فلش و دوربین نسبت به تصویری که هفته ی گذشته به دست ما رسیده بود کمی تغییر داشته است ، اما شاید این به این دلیل است که تصویر هفته ی گذشته مربوط به طراحی اولیه این دستگاه بود .

    اما صبر کنید ، این تمام ماجرا نیست ، ویژگی های سخت افزاری نیز توسط همین منبع منتشر شده است که با چیز هایی که تا کنون می دانستیم ، کمی شباهت دارد ; صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی با وضوح تصویر ۱۰۸۰p ، چیپست ۶۴ بیتی Kirin 930 با ۳ گیگابایت RAM که این چیپست ساخته ی خود هوآوی است .

    همچنین اشاره شده است که دوربین این دستگاه یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی OIS خواهد بود . باطری ۲۶۰۰ mAh و اندروید Lollipop از سایر مشخصات این دستگاه هستند .

    انتظار می رود که این دستگاه در ۴ ماه دوم سال ۲۰۱۵ میلادی معرفی شود .

    (۱)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.