• نتایج نظرسنجی؛ آیا سامسونگ در سخت افزار Galaxy S6 از Snapdragon 810 استفاده خواهد کرد؟

    03

    با توجه به شایعات مختلف در مورد مشکلات چیپست Snapdragon 810 و داغ شدن بیش از حد آن، همه انگشت به دهان مانده اند که آیا سامسونگ این چیپست را در سخت افزار Galaxy S6 به کار خواهد برد یا به چیپست های ساخت خود یعنی Exynos اکتفا خواهد کرد؟! سایت فون آرنا نیز در این مورد نظرسنجی برگزار کرده که خواندن نتایج آن خالی از لطف نیست.

    تا زمان معرفی Galaxy S6 مدت زیادی نمانده و نهایتا سامسونگ تا چند هفته دیگر از پرچمدار جدید خود پرده برداری خواهد کرد تا به بسیاری از شایعات پیرامون Galaxy S6 خاتمه بدهد. فون آرنا نیز با برگزاری این نظرسنجی سعی کرده است تا نظر افراد مختلف را در این باره جمع آوری کند و با یک پاسخ کوتاه از ذهنیت مردم نیز با خبر شود.
    در پایین می توانید نتایج این نظرسنجی که به ادعای فون آرنا حدود ۳۲۰۰ نفر در آن شرکت کرده اند را ببینید. با نگاهی به نتایج نظرسنجی متوجه می شویم که حدود ۴۰ درصد افراد اعلام کرده اند که سامسونگ از چیپست Snapdragon 810 در Galaxy S6 استفاده نخواهد کرد، این در حالیست که ۶۰ درصد باقی مانده وجود یک نسخه از Galaxy S6 با چیپست Snapdragon 810 را تایید کرده اند.
    01

    (۳)(۲)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.