• گوشی Huawei Mate7 compact ستاره نمایشگاه MWC 2015

    4664

    همانطور که به تاریخ شروع نمایشگاه MWC 2015 نزدیک می شویم، شایعات مختلف در مورد گوشی های هوشمند جدید نیز بیشتر می شود.آخرین شایعات مربوط به یک نسخه کوچک از فبلت Huawei Mate7 می باشد که ظاهرا با نام Huawei Mate7 compact شناخته می شود.Huawei Mate7 compact ظاهرا قرار است که در نمایشگاه MWC 2015 از سوی هوآوی عرضه شود و اگر در این نمایشگاه پرچمداران سامسونگ و سونی، یعنی Galaxy S6 و Xperia Z4 معرفی نشوند، احتمالا این گوشی پرچمدار گوشی های هوشمند معرفی شده در نمایشگاه لقب خواهد گرفت.

    Mate7 compact از یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با پنل IPS بهره می برد که به نظر نمی رسد مانند پرچمدار شرکت LG یعنی LG G3 با کیفیت QHD هراه شود و احتمالا به کیفیت Full HD بسنده خواهد کرد.
    یک چیپست HiSilicon Kirin 925 به همراه یک رم دو گیگابایتی(احتمالا) مچموعه سخت افزار این گوشی جمع و جور را تشکیل می دهند.مسلما یک دوربین با کیفیت حداقل ۱۳ مگاپیکسل بر روی این گوشی قرار خواهد گرفت تا کاربران از این نظر هیچ کمبودی را احساس نکنند.
    از آنجا که شرکت هوآوی به عمر باتری گجت های هوشمند اهمیت بسیاری می دهد، به نظر نمی رسد که صفحه نمایش این گوشی هوشمند را با کیفیت QHD عرضه کند و همانطور که گفته شد به احتمال زیاد به کیفیت Full HD بسنده خواهد کرد.
    با اینکه Huawei Mate7 compact یک گوشی ایده آل می باشد اما با این حال ما از گوشی Acsend P8 که پرچمدار سال ۲۰۱۵ هوآوی نیز قلمداد می شود، غافل نخواهیم شد و منتظر رونمایی هوآوی از این پرچمدار هستیم.

    (۱)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.