• عرضه آپدیت اندروید ۵٫۰ برای LG G3 به زودی در ایالات متحده

    06

    از زمانی که شرکت گوگل ورژن پنج از سیستم عامل اندروید را رونمایی کرد، شرکت های تولید گجت های هوشمند سعی کردند تا این نسخه از سیستم عامل محبوب اندروید را برای گوشی های پرچمدار و حتی میان رده خود نیز عرضه کنند.شرکت ال جی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و سعی کرده که تا با آماده سازی آپدیت اندروید ۵٫۰ برای LG G3 در حداقل زمان ممکن، شرکت خود را بیش از پیش محبوب گرداند.

    متاسفانه شرکت ال جی محدوده زمانی را برای عرضه آپدیت گوشی های هوشمند خود ارائه نمی کند اما امروز در توییتر اعلام کرد که به زودی آپدیت اندروید ۵٫۰ را برای LG G3 در ایالات متحده عرضه خواهد کرد.
    02
    ماه مه که فرا برسد دقیقا یک سال می شود که گوشی LG G3 از سوی ال جی عرضه شده است ما امیدواریم که تا آن زمان آپدیت اندروید ۵٫۰ برای این گوشی در تمامی نقاط دنیا در دسترس قرار گیرد و همه دارندگان گوشی G3 به خصوص هم وطنان عزیزمان بتوانند از اندروید ۵٫۰ استفاده کنند.
    اگر اندرویدکده را دنبال کرده باشید مسلما خبر “تایید عرضه آپدیت اندروید ۵٫۰ برای LG G2” را خوانده اید اما از زمان عرضه آن هیچ اطلاعی ندارید.ما هم همانند شما از زمان عرضه آن بی اطلاع هستیم اما بهتر است بدانید که آپدیت اندروید ۵٫۰ اول برای LG G3 و سپس برای LG G2 عرضه خواهد شد.

    (۴)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.
  1. من یه هفته هست که G3 رو آپدیت کردم OTA حجمش ۵۱۵MB بود بعد آپدیت عالی شده.
    دم LG گرم ما زود تر از آمریکا آپدیت رو گرفتیم :):):)

    (۰)(۰)