• عرضه آپدیت Lumia Denim برای لومیا ۱۵۲۰ و لومیا ۹۳۰

    5656

    مایکروسافت آپدیت Lumia Denim را برای دو اسمارتفون پرچمدار خود یعنی Lumia 1520 و Lumia 930 در برخی از کشور ها عرضه کرده است.آپدیت Lumia Denim قرار بود که تا پایان سال ۲۰۱۴ برای این دو اسمارتفون عرضه شود اما مایکروسافت کمی بد قولی کرد و حالا که در اوایل سال ۲۰۱۵ میلادی هستیم این آپدیت را برای Lumia 1520 و Lumia 930 تنها در چند کشور عرضه کرده است.

    آپدیت Lumia Denim برای این دو اسمارتفون پرچمدار در کشور های انگلستان، آلمان، فرانسه، ایتالیا، چک، بوسنی، لهستان و چند کشور دیگر عرضه شده است تا دارندگان Lumia 1520 و Lumia 930 که در این کشور ها زندگی می کنند بتوانند از جدیدترین نسخه سیستم عامل ویندوزفون بهره ببرند.

    آپدیت Lumia 930 به Lumia Denim برای ساکنان استرالیا و بخش هایی از بریتانیا نیز فراهم شده است.همچنین بیشتر ساکنان اروپا و هند که از اسمارتفون های مایکروسافت بهره می برند و نسخه سیستم عامل ویندوز فون آن ها ۸٫۱ می باشد می توانند آپدیت Lumia Denim را دریافت نمایند.
    اگر از اسمارتفون های ویندوزفونی استفاده می کنید که نسخه سیستم عامل آن ها ۸٫۱ می باشد بهتر است منتظر بمانید تا بالاخره مایکروسافت آپدیت Lumia Denim را در دسترس کشور ایران نیز قرار دهد تا هم وطنان عزیز ایرانی نیز بتوانند از جدیدترین نسخه سیستم عامل ویندوزفون بهره ببرند.

    (۳)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.