• نسخه بروز شده Snapdragon 810 فقط در اختیار سامسونگ

    03

    همانطور که می دانید قبل از عرضه چیپست Snapdragon 810 توسط شرکت کوالکام، شایعاتی مبنی بر مشکلات این چیپست از جمله داغ شدن بیش از حد آن پخش شده بود که با این حساب مشخص بود که شرکت کوالکام در عرضه این چیپست با مشکل روبرو خواهد شد اما با رونمایی کوالکام از Snapdragon 810 تمامی آن شایعات در حاله ای از ابهام قرار گرفتند و تقریبا پرونده این موضوع مختومه اعلام شد. اما همین چند روز پیش خبرهایی مبنی بر داغ شدن شدید گوشی LG G Flex 2 که از چیپست Snapdragon 810 بهره می برد، به دستمان رسید تا شایعات گذشته را دوباره زنده کند و یکبار دیگر کوالکام را زیر سوال ببرد.

    4664

    حالا شرکت سامسونگ ظاهرا خود را در خطر بزرگی احساس کرده و تصمیم گرفته است که چیپست های Exynos خود را به تولید انبوه برساند.از طرفی هم شایعات حاکی از آن است که شرکت کوالکام در حال کار بر روی نسخه بروز شده Snapdragon 810 می باشد تا آن را در اختیار سامسونگ قرار دهد.
    چیپست بروز شده Snapdragon 810 ظاهرا قرار است که فقط در اختیار سامسونگ قرار گیرد تا شرکت هایی همچون ال جی و سونی سری بی کلاه داشته باشند!
    بسیار عجیب است که سونی کاملا آرام و ساکت مانده و خبری هم از Xperia Z4 این شرکت نیست.به نظر نمی رسد که سونی بخواهد در تولید اسمارتفون ها در جا بزند و از چیپست های قدیمی شرکت کوالکام استفاده کند.
    به هر حال باید منتظر ماند تامشخص شود که سامسونگ، سونی و ال جی پرچمداران خود را با چه مشخصاتی عرضه می کنند.

    (۴)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.