• بنچمارک HTC One M9 توسط AnTuTu لو رفت

    12

    اکنون که به تاریخ شروع نمایشگاه MWC 2015 مدت زیادی نمانده باید منتظر اخبار جدیدی از شرکت های مختلف و شایعات جدید پیرامون پرچمداران باشیم.همین چند ساعت پیش نیز بنچمارک پرچمدار جدید HTC یعنی HTC One M9 توسط بنچمارک AnTuTu لو رفته است و صحت آن نیز تقریبا تایید شده است.

    احتمال می رود که One M9 از جدیدترین مدل پردازنده شرکت کوالکام یعنی Snapdragon 810 به عنوان پردازنده مرکزی بهره نبرد و با توجه به بنچمارک هایی که در تصویر زیر می بینید، شاید چیپست مورد استفاده از نوع مدیاتک باشد.
    02
    اگر هم چیپست مورد استفاده از نوع مدیاتک نباشد مسلما از Snapdragon 801 پایین تر خواهد بود چراکه در رتبه بنچمارک همانطور که مشاهده می کنید، One M9 پایین تر از Xperia Z2 قرار گرفته است!
    01
    البته اگر شایعات درست بوده و صفحه نمایش One M9 با کیفیت QHD همراه باشد، این رزولوشن بالا مطمئنا در کسب رتبه پایین در بنچمارک AnTuTu بی تاثیر نبوده است.!

    (۲)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.