• پرچمدار جدید HTC بار دیگر جلوی دوربین ظاهر شد

    HTCOneM9

    HTC M9 ملقب به HTC Hima چند هفته ای است که مطبوعات را درگیر خودش ساخته است . اخبار درز شده از این گوشی در چند روز اخیر به اوج خود رسیده است و حالا باز هم تصاویر جدید تری از آن در دسترس داریم .

    دو تصویری که در بالا می بینید ، واضح ترین تصاویری هستند که گفته می شود مربوط به جانشین HTC M8 می باشد .

    طبق شایعات قرار است HTC دکمه ی Power گوشی را به زیر دکمه های تغییر صدای دستگاه در کناره ها ببرد ، که این برای این شرکت چیز جدید محسوب می شود چون قبلا دکمه ی پاور در بالای دستگاه بود . همچنین برای تغییر صدا بر خلاف دستگاه های قبلی HTC که یک دکمه ی بزرگ داشت ، از دو دکمه ی مجزا استفاده خواهید کرد .

    منبع ما این موضوع را تایید کرده است که HTC M9 به یک پردازنده ی ۸ هسته ای و ۳ گیگابایت RAM مجهز خواهد شد . طبق شایعات گذشته این دستگاه دارای چیپست Snapdragon 810 ، صفحه نمایش ۵ اینچی ۱۰۸۰p و یک دوربین ۲۰٫۷ مگاپیکسلی ( درست است ، خدا حافظی با Ultra Pixel ها ! ) می باشد .

    هنوز مشخص نیست که شرکت HTC این دستگاه را به چه نامی صدا می زند ! HTC M9 یا چیز دیگری ، ولی مهم این است که قرار است آن را در کنگره ی جهانی موبایل MWC یعنی ۱ مارس ، معرفی کند .

    (۵)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.