• ویژگی های جدیدی که از Galaxy S6 انتظار داریم

    06549

    در حالی که از اواخر سال ۲۰۱۴ اعلام کردیم که به احتمال زیاد Galaxy S6 در نمایشگاه CES 2015 رونمایی خواهد شد اما متاسفانه سامسونگ با بیجا دانستن این انتظار ما به جای معرفی Galaxy S6 از نسل جدید جاروبرقی های خود رونمایی کرد و در مورد کهکشان ششم خود هیچ حرفی به میان نیاورد.در این مدت شایعات زیادی پیرامون Galaxy S6 پخش شد که ما قصد داریم در این مقاله به چند مورد از مهمترین آن ها بپردازیم.

    Galaxy S6 احتمالا در دو نسخه با دو پردازنده متفاوت یعنی Snapdragon 810 و Exynus 7 عرضه خواهد شد که هر کدام بسته به نوع بازار در مناطقی خاص منتشر می شوند.نسخه Snapdragon 810 با چهار هسته پردازشی و نسخه Exynus 7 با هشت هسته پردازشی و فرکانس بالای کاری، این اطمینان را به شما می دهند که از پس پردازش هر عملیات سنگینی به راحتی بر می آیند.
    یک صفحه نمایش با رزولوشن QHD برای پرچمدار سال ۲۰۱۵ سامسونگ در نظر گرفته شده که با توجه به Galaxy Note 4 زیاد هم دور از انتظار نیست.همچنین یک دوربین ۱۶ یا ۲۰ مگاپیسکلی بر روی این گوشی قرار می گیرد تا بتواند کیفیت عکسبرداری بالاتری نسبت به Galaxy S5 ارائه کند.

    از دیگر ویژگی های تایید شده این گوشی هوشمند، اندروید نسخه ۵ می باشد که با رابط کاربری اختصاصی سامسونگ یعنی TouchWiz همراه خواهد بود.

    (۴)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.