• مشخصات فبلت Mi Note Plus توسط AnTuTu لو رفت|فبلت جدید Xiaomi

    2342343

    هفته گذشته، هفته پرکاری برای شرکت سیاومی بود چراکه این شرکت از دو فبلت جدید خود یعنی Mi Note و Mi Note Pro پرده برداری کرد که هر کدام خصوصیات و مشخصات مربوط به خود را داشتند.هم اکنون شایعات جدید حاکی از فبلت سوم این شرکت با نام Mi Note Plus هستند که برخی از مشخصات آن توسط AnTuTu فاش شده است.

    پرچمداران سال ۲۰۱۵ ظاهرا نمی خواهند دست از سر پردازنده Snapdragon 810 بردارند و هر کدام می خواهند از این چیپست برای پردازش های اصلی خود بهره ببرند. فبلت Mi Note Plus نیز از این قاعده مستثنی نبوده و چیپست Snapdragon 810 به همراه هشت هسته پردازشی مجموعه سخت افزار این فبلت را تشکیل می دهند.اندازه صفحه نمایش این فبلت فعلا نامعلوم است اما مسلما رزولوشنی برابر ۱۴۴۰×۲۵۶۰ خواهد داشت.
    041524
    به احتمال زیاد این فبلت به یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد که همانند بسیاری از فبلت های دیگر از جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید یعنی “لالی پاپ” بهره می برد.
    ما منتظر خبر های جدید از این فبلت هستیم و به محض دریافت خبر جدید آن را بر روی سایت قرار خواهیم داد.

    (۱)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.