• رنگ بنفش Xperia Z3 را در روز ولنتاین تجربه کنید

    464564

    اگر از دنبال کنندگان اندرویدکده باشید مسلما گوشی Xperia Z3 را می شناسید.گوشی هوشمند قدرتمندی که پرچمدار سونی در سال ۲۰۱۴ شناخته می شود، با رنگ های سفید، مشکی و البته رنگ خاص مسی وارد بازار شد تا بتواند هر سلیقه ای را پاسخگو باشد.از ابتدای عرضه این گوشی هوشمند بسیاری از افراد منتظر رنگ بنفش آن بودند و سونی هیچگاه از رنگ بنفش این اسمارتفون حرفی به میان نیاورد.ظاهرا حالا که در سال ۲۰۱۵ هستیم، سونی تصمیم گرفته که رنگ بنفش اسمارتفون پرچمدار خود را در آینده ای نچندان دور عرضه کند.

    با توجه به عکس های فاش شده و شایعاتی که هم اکنون در بین سایت های مختلف می چرخد، قرار است رنگ بنفش Xperia Z3 به مناسبت روز ولنتاین توسط شرکت سونی رونمایی شود.
    Ashampoo_Snap_2015.01.20_16h18m21s_002_
    با اینکه سونی می خواهد Xperia Z3 جدید را در اواسط ماه فوریه و به مناسبت روز ولنتاین معرفی کند اما این دلیل نمی شود که ما از Xperia Z4 یعنی پرچمدار جدید سونی غافل شویم و کماکان منتظر ارائه پرچمدار سال ۲۰۱۵ سونی در نمایشگاه MWC 2015 هستیم و اگراین اتفاق رقم نخورد مطمئنا سونی را به علت عدم اجرای درست سیاست کاری خود، سرزنش خواهیم کرد!
    اگر می خواهید در مورد Xperia Z3 مطالب بیشتری بخوانید، اینجا کلیک کنید.

    (۴)(۲)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.