• رونمایی از گوشی هوشمند HTC One M9 در نمایشگاه MWC 2015

    0124

    اگر از دنبال کنندگان اندرویدکده باشید حتما مطلب “معرفی پرچمدار HTC با عنوان جدید “HIMA” در اوایل ژانویه” را خوانده اید و از مشخصات احتمالی آن با خبر هستید.ما منتظر بودیم بودیم تا شرکت HTC پرچمدار جدید خود را در نمایشگاه CES 2015 رونمایی کند اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد و حالا حدس زده می شود که HTC HIMA یا همان HTC One M9 در نمایشگاه MWC 2015 معرفی شود.

    HTC One M9 از یک صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن QHD بهره می برد که همانند Xperia Z3 به یک دوربین ۲۰٫۷ مگاپیکسل مجهز شده است.یک پردازنده چهار هسته ای Snapdragon 810 به همراه ۲٫۷ گیگاهرتز فرکانس پردازنده مرکزی، مغز متفکر این گوشی هوشمند را تشکیل می دهند.
    از امکانات دیگر One M9 می توان به اسپیکر های پرقدرت با صدای دالبی دیجیتال ۵٫۱ و همچنین رابط کاربری Sense 7 که اختصاصی گوشی های شرکت HTC است، اشاره کرد.
    همچنین قرار است که شرکت HTC از ساعت هوشمند جدید خود نیز رونمایی کرده که از قابلیت های برجسته آن می توان به کنترل تناسب اندام، اشاره کرد.
    ما مشتاقانه منتظر شروع نمایشگاه MWC 2015 هستیم و تا آن موقع هر خبر جدیدی که به دستمان برسد در کمترین زمان ممکن بر روی سایت قرار خواهیم داد.

    (۱۲)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.