• مشکلی بزرگ در گوشی Nexus 6|جدا شدن قاب پشتی گوشی

    454545

    همین چند وقت پیش بود که شرکت موتورولا گوشی Nexus 6 را معرفی و پس از مدتی روانه بازار کرد.این گوشی که البته به سفارش شرکت گوگل ساخته شده است با سر و صدای زیادی پا به میدان گشود و گوگل مانور تبلیغاتی بسیار زیادی روی اسمارتفون جدید خود داد.Nexus 6 هواداران بسیار زیادی پیدا کرد و با استقبال خوبی نیز روبرو شد اما هم اکنون برخی از دارندگان Nexus 6 به مشکل عجیبی در این گوشی اشاره کرده اند که خاطر آن ها را آزرده است.

    همانطور که در عکس های زیر مشاهده می کنید، قسمت پشتی پرچمدار جدید شرکت گوگل، از قاب اصلی فاصله گرفته و جدا شده است.به نظر می رسد که قاب پشتی این گوشی توسط باتری، تحت فشار قرار گرفته و حالت برآمدگی به خود گرفته است.

    موتورولا این مشکل را پذیرفته و آن را حاصل از یک مشکل فنی در فرآیند تولید می داند.به همین علت از تمامی افرادی که با این مشکل مواجه شده اند درخواست کرده که با مراجعه به نمایندگی رسمی موتورولا نسبت به تعویض کالای خود اقدام نمایند!
    ما منتظر واکنش گوگل نسبت به این موضوع بودیم اما ظاهرا گوگل ترجیح داده که در این باره صحبتی به میان نیاورد و همه چیز را به دست موتورولا بسپارد.

    (۳)(۱)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.