• عرضه آپدیت اندروید ۵٫۰ برای LG G2

    4654645

    اگر یادتان باشد درست ماه اکتبر بود که گوگل نسخه ۵ از سیستن عامل اندروید را رسما رونمایی کرد.ورژن ۵٫۰ یکی از بهترین آپدیت های ارائه شده از سوی گوگل برای سیستم عامل محبوب اندروید است که با به دنیا آمدنش سوژه خبری بسیاری از سایت ها و حتی خبرگزاری ها قرار گرفت.هم اکنون تمام شرکت ها تلاش می کنند تا این نسخه از سیستم عامل اندروید را برای گوشی های قدیمی تر خود نیز عرضه کنند تا نزد کاربران محبوب تر گردند.شرکت ال جی نیز از این قاعده مستثنا نبوده و هم اکنون آپدیت اندروید ۵ را برای LG G2 در کشور کره عرضه کرده است.

    ال جی این نسخه از سیستم عامل محبوب اندروید را هم اکنون برای پرچمدار نسل پیشین خود یعنی LG G2 فراهم کرده تا کاربران این گوشی هوشمند بتوانند از جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید یعنی “لالی پاپ” بهره ببرند.
    آپدیت اندروید ۵ برای LG G2 فعلا در کشور کره عرضه شده و طولی نمی کشد که در دسترس دیگر نقاط جهان نیز قرار گیرد.هم وطنان ایرانی که از گوشی هوشمند LG G2 استفاده می کنند باید صبور باشند و تا عرضه این آپدیت برای اسمارتفون های خود، منتظر بمانند.
    اگر می خواهید بدانید که چه گجت های هوشمندی به اندروید ۵ آپدیت می شوند، اینجا کلیک کنید.

    (۲۶)(۴)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.