• ۹٫۵ میلیارد تلفن همراه در سال جاری با شبکه جهانی اینترنت ارتباط برقرار خواهند کرد

    49497

    شرکت تحقیقاتی iGR در سال گذشته دست به تحقیقات وسیعی زد و طی آن مشخص شد که در سال ۲۰۱۴ حدود ۶٫۹ میلیارد گجت هوشمند به شبکه جهانی اینترنت متصل شده اند.این رقم نسبت به جمعیت کل جهان که حدود ۷ میلیارد و ۱۱۶ میلیون نفر است، ۹۶٫۴ درصد می شود.در واقع می توان گفت با فرض اینکه هر نفر در جهان تنها یک گجت هوشمند داشته باشد، فقط حدود ۲۱۶ میلیون نفر هستند که دارای گجت هوشمند نمی باشند!

    شرکت تحقیقاتی iGR پیش بینی کرده که در سال ۲۰۱۵ حدود ۲۸٫۶ درصد به این آمار افزوده شده و تعداد گجت هایی که به اینترنت متصل شده اند برابر ۸٫۸۹ میلیارد می شوند. این رقم حدود ۱٫۷۸ میلیارد بیشتر از کل جمعیت جهان است و جای هیچ تعجبی نیست وقتی کسانی پیدا می شوند که از دو گجت هوشمند و یا حتی بیشتر استفاده می کنند!
    در سال گذشته بیش از نیمی از اتصالات به شبکه جهانی به صورت ۲G بود و عده کمی از تکنولوژی ۳G و ۴G برای برقراری ارتباط با اینترنت بهره می بردند.اما شرکت iGR معتقد است که در پنج سال آینده اتصال ۳G بیشتر سهم بازار را به خود اختصاص داده و همچنین افراد زیادی به تکنولوژی ۴G روی خواهند آورد.
    در کشور ما نیز برخی از اپراتور ها در تعداد انگشت شماری از شهر ها اقدام به ارائه اینترنت ۴G کرده اند و در حال توسعه آن می باشند.ما امیدواریم که تا پایان سال ۱۳۹۳ شاهد پیشرفت چشمگیر اینترنت ۴G در کشورمان باشیم.

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.