• نظرسنجی در مورد برند های محبوب تولید گجت های هوشمند|قسمت دوم-سال ۲۰۱۵

    544454545

    اگر مطالب اندرویدکده را دنبال کرده باشید حتما مطلب “نظرسنجی در مورد برند های محبوب گوشی های هوشمند” را که در سال ۲۰۱۴ منتشر شد خوانده اید.این مطلب در واقع یک نوع نظرسنجی بود که نتیجه آن توسط سایت فون آرنا به همگان اعلام شد.حالا یکبار دیگر این نظرسنجی برگزار شده با این تفاوت که اینبار مربوط به سال ۲۰۱۵ می باشد.

    به ادعای فون آرنا حدود ۴۶۰۰ نفر در این نظر سنجی شرکت کرده اند که نتیجه آن به این صورت می باشد:
    سامسونگ با کسب ۱۵٫۶۴ درصد آرا توانست که مانند قبل جایگاه نخست را تصاحب کند.بعد از آن مایکروسافت با کسب ۱۴٫۹۳ درصد آرا با اندک تفاوتی در جایگاه دوم ایستاده است همچنین ال جی مقام سوم را برای خود برگزیده چراکه توانسته ۱۲٫۴۹ درصد آرا را به خود اختصاص دهد.پس از آن سونی با بدست آوردن ۱۰٫۹۶ آرا جایگاه چهارم را تصاحب کرده و پس از آن شرکت های HTC و سیاومی به ترتیب در مقام های پنجم و ششم قرار گرفته اند.

    اگر شما هم مثل ما موشکافانه به نتایج نظرسنجی دقت کنید متوجه خواهید شد که اعداد و ارقام کمی عجیب هستند.برای مثال می توان به شرکت اپل نیم نگاهی انداخت که فقط ۷٫۴ درصد آرا را به خود اختصاص داده و در مقام هفتم بعد از شرکت چینی سیاومی قرار گرفته است!

    (۲)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.