• نسخه بتا iOS 8.2 با امکانات جدید|در اختیار توسعه دهندگان

    326469

    همین چند وقت پیش بود که اپل نسخه بتا از سیستم عامل Mac OS X 10.10.2 را در اختیار توسعه دهندگان گذاشت تا امکانات و اتصالات جدیدی به آن افزوده شود.هم اکنون بر اساس خبری که به دست ما رسیده، شرکت اپل نسخه ۸٫۲ از سیستم عامل محبوب iOS را نیز در اختیار توسعه دهندگان قرار داده است.

    عکس فاش شده زیر نشان می دهد که در iOS 8.2 شاهد برنامه جدیدی هستیم که به کمک آن کاربران اپل می توانند بین Apple Watch و گجت همراه خود به سادگی ارتباط برقرار کرده و به انتقال محتوا و اپلیکیشن بپردازند.
    01
    Apple watch پاییز سال گذشته رونمایی شد اما با این حال تاریخ عرضه آن تا ماه مارس سال ۲۰۱۵ به تعویق افتاد.این ساعت هوشمند که ظاهرا قرار است با قیمت بالای ۳۴۹ دلار عرضه شود، به کمک برنامه ویژه ای که در iOS 8.2 موجود است با گجت شخص ارتباط برقرار می کند.
    ظاهرا iOS 8.2 قرار است که در ماه مارس منتشر شود.با این حساب ما باید در همان زمان یا نهایتا کمی دیرتر منتظر عرضه Apple Watch نیز باشیم.ما امیدواریم که این ساعت هوشمند با این قیمت بالا و تاخیر زیاد ارزش انتظار ما را داشته باشد!

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.