• بررسی گوشی HTC One E8

    15451515515615

    جدیدترین زره پوش شرکت HTC را به خاطر دارید؟ بله درست است HTC One M8 پرچمدار سال ۲۰۱۴ شرکت HTC است که با یک بدنه پلی کربنات پا در میدان گذاشت تا به رقابت با گوشی های هم تراز خود مانند Xperia Z3 بپردازد.این گوشی به علت طراحی زیبا و مقاوم با استقبال خوبی روبرو شد و مورد توجه خریداران واقع گشت.حالا شرکت HTC از جدیترین گوشی خود که به نوعی پرچمدار جدید این شرکت محسوب می شود، پرده برداری کرده است.

    اسمارتفون جدید شرکت HTC از یک صفحه نمایش ۵ اینچی با کیفیت Full HD بهره می برد که تراکم پیکسلی آن برابر ۴۴۱ppi می باشد.همچنین محافظ صفحه نمایش One E8 از نوع Gorilla Glass نسخه ۳ بوده که جدیدترین در نوع خود است.
    این اسمارتفون از یک چیپست Snapdragon 801 با چهار هسته پردازشی و ۲٫۵ گیگاهرتز فرکانس پردازنده مرکزی بهره می برد که به پردازنده گرافیکی Adreno 330 مجهز شده است.به صلاح دید HTC یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی بر روی HTC One E8 گنجانده شده که امکان فیلمبرداری Full HD را برای کاربر فراهم می کند.همچنین دوربین جلوی این گوشی کیفیتی برابر با ۵ مگاپیکسل دارد که برای گرفتن سلفی ایده آل به نظر می رسد.

    یک حافظه رم ۲ گیگابایتی به همراه ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی هر نوع نگرانی را از این بابت بی مورد جلوه می دهد.همچنین یکی از مزیت های این پرچمدار ۵۰ گیگابایت حافظه مجازی بر روی Google Drive است که تا دو سال به صورت رایگان در اختیار کاربر قرار می گیرد.
    یک باتری ۲۶۰۰ میلی آمپری بر روی این گوشی قرار گرفته که به لطف بهره گیری از سیستم عامل اندروید نسخه ۴٫۴٫۲ و رابط کاربری اختصاصی HTC مجهز به قابلیت Power Saving mode (صرفه جویی در مصرف باتری) شده است.
    HTC One E8 گوشی ایده آلی به نظر می رسد که نسبت به نسل پیشین خود یعنی HTC One M8 دستخوش تغییراتی قرار گرفته که آن را در قسمت سخت افزار بهتر جلوه می دهد.همچنین شرکت HTC سعی کرده امکانات اضافی و اتصالات بی مصرف را در HTC One E8 کم کند تا با قیمت کمتری به بازار جهانی عرضه و ارزش خرید آن بالاتر برود.

    (۷)(۲)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.