• گوشی Galaxy A7 برای اولین بار در روسیه عرضه خواهد شد

    9995

    اگر یادتان باشد، همین چند روز پیش بود که سامسونگ از نسل جدید سری A خود یعنی Galaxy A7 پرده برداری کرد.Galaxy A7 باریک ترین گوشی عرضه شده از سوی سامسونگ تا به امروز بوده که با قطر ۶٫۳ میملیمتری جزء باریکترین اسمارتفون های جهان به شمار می رود.سامسونگ امروز طی یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که باریکترین گوشی هوشمند خود را در آینده ای نچندان دور برای اولین بار در کشور روسیه عرضه می کند.

    از مشخصات اصلی این گوشی می توان به صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی، چیپست Snapdragon 615 و همچنین حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی اشاره کرد.(مشخصات کامل در اینجا)
    Androidkade (1)
    قبلا حدس می زدیم که قیمت این اسمارتفون حدودا ۴۰۰ دلار باشد اما سامسونگ قیمت دیگری برای اسمارتفون جدید خود در نظر گرفته که منصفانه به نظر نمی رسد! امروز سامسونگ قیمت نهایی Galaxy A7 را ۵۳۰ دلار تعیین کرد و اعلام کرد که این اسمارتفون برای اولین بار در کشور روسیه عرضه خواهد شد.البته قیمت گوشی های هوشمند در روسیه مقداری بالاتر از کشور های دیگر است بنابراین Galaxy A7 با قیمت پایین تری به بازار های دیگر راه می یابد که ارزش خرید آن را بالاتر می برد.

    (۲)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.