• قابلیت های جدید TouchWiz همراه با Galaxy S6

    gsmarena_001 (1)

    سرانجام کمپانی سامسونگ به انتقاد های کاربران از رابط کاربری خود یعنی TouchWiz پاسخ داده است و در نسل جدید این رابط کاربری چند ویژگی جدید را به آن افزوده که به عملکرد بهتر و سریع تر آن کمک خواهد کرد.

    gsmarena_001

    با توجه به گفته های شرکت فوق بهینه سازی جدید تغییرات زیادی در قسمت اصلی رابط کاربری ایجاد خواهد کرد (ظاهرا این به روزرسانی تنها جنبه زیبایی ندارد) به طوری که سرعت و عملکرد نسل جدید TouchWiz را میتوان با رابط پرچمدار جدید شرکت Google یعنی Nexus 6 مقایسه کرد.

    با توجه به اطلاعات منتشر شده نسخه جدید TW در Galaxy S6 استفاده خواهد شد که به احتمال فراوان این اسمارتفون در نمایشگاه MWC 2015 معرفی و رونمایی میشود.

    منبعی که اخبار فوق را منتشر کرده ذکر کرده است که S6 دارای مدلی همانند Galaxy Note Edge خواهد بود که در این مدل دکمه پاور به بالای دستگاه و اسپیکر به پایین منتقل شده است.

    (۵)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.