• گوشی میان رده جدید سامسونگ با پردازنده ۶۴ بیتی|Galaxy J1

    45464564

    ظاهرا بازار گوشی های هوشمند میان رده بسیار داغ شده که شرکت های مختلف حتی سامسونگ روی به تولید این دسته از اسمارتفون ها آورده اند.نتنها سامسونگ بلکه شرکت های هوآوی و مایکروسافت نیز بازار گوشی های میان رده را مورد هدق خود قرار داده اند.گواه بر این حرف هم می تواند گوشی های Lumia 435 و Huawei G628 باشند که هر یک در گروه اسمارتفون های میان رده و یا سطح پایین قرار می گیرند. سامسونگ نیز وارد چرخه تولید گوشی های میان رده شده و ظاهرا می خواهد تا پایان ماه اسمارتفون Galaxy J1 را معرفی و عرضه کند.

    گوشی Galaxy J1 از یک صفحه نمایش ۴٫۳ اینچی با رزولوشن ۸۰۰ × ۴۸۰ بهره می برد که به یک گیگابایت حافظه رم و ۴ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. به صلاح دید سامسونگ یک باتری ۱۸۵۰ میلی آمپری و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی بر روی این گوشی گنجانده شده است.همچنین این گوشی از قابلیت Power Saving mode (صرفه جویی در مصرف باتری) که پیش تر آن را در پرچمدار Galaxy S5 دیده بودیم بهره می برد.
    برگ برنده Galaxy J1 در قسمت سخت افزار است چراکه J1 با آنکه یک اسمارتفون میان رده به شمار می رود، به یک پردازنده ۶۴ بیتی با ۱٫۲ گیگاهرتز فرکانس پردازنده مرکزی مجهز شده است و به کمک اندروید ۴٫۳ رابط کاربری روانی را پیش چشمان کاربر ظاهر می سازد.
    به نظر می رسد که Galaxy J1 در اواخر همین ماه(ژانویه) معرفی شده و ابتدا در بازار های نو ظهور عرضه شود.ما امیدواریم که این اسمارتفون قیمت مناسبی داشته باشد تا خریداران را متقاعد به خرید خود گرداند!

    (2)(1)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.