• مشخصات و عکس های جدیدی از گوشی Lumia 435 فاش شد

    Ashampoo_Snap_2015.01.11_18h34m31s_001_

    زمانی که مایکروسافت نام تجاری نوکیا را کاملا از چرخه تولید گوشی های هوشمند پاک کرد،انتظار می رفت اولین اسمارتفونی که با نام مایکروسافت وارد بازار می شود یک گوشی پرچمدار باشد تا یک میان رده! اما مایکروسافت با عرضه Lumia 535 که یک اسمارتفون میا ن رده است این انتظار را ما را بی جا خواند.هم اکنون نیز خبری از اسمارتفون پرچمدار نیست و قرار است که Lumia 435 که اسمارتفون آینده مایکروسافت است یک گوشی سطح پایین باشد تا یک پرچمدار و یا حتی میان رده!

    Lumia 435 از یک صفحه نمایش ۴ اینچی با رزولوشن ۴۸۰ × ۸۰۰ بهره می برد که در هر اینچ آن می توان تراکم پیکسلی ۲۳۵ppi را مشاهده کرد.چیپست قرار گرفته بر روی این گوشی ساخت شرکت کوالکام بوده و Snapdragon 200 می باشد.همچنین یک دوربین ۵ مگاپیکسلی بر روی این گوشی قرار داده شده تا بتوان عکس های قابل قبولی با آن تهیه کرد.

    اینطور که به نظر می آید مایکروسافت تصمیم گرفته که دست از رقابت با شرکت های بزرگی همچون سامسونگ، سونی و HTC بردارد و با هدف قرار دادن بازار گوشی های میان رده و یا حتی سطح پایین فروش خوبی را برای خود رقم بزند.ظاهرا مایکروسافت پذیرفته که نمی تواند با تولید اسمارتفون های پرچمدار در مقابل گوشی های پرچمداری نظیر Samsung Galaxy S5 و یا Sony Xperia Z3 بایستد.
    نظر شما در این باره چیست؟ آیا مایکروسافت شکست را در مقابل غول های بزرگ دنیا پذیرفته؟ آیا تنها هدف خود را روی بازار گوشی های هوشمند میان رده قرار داده است؟

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.