• گوشی جدید هوآوی با پردازنده مدیاتک ۶۴ بیتی|Huawei G628

    656959

    شرکت هوآوی با موفقیت نسبی که در تولید گوشی های پرچمدار و قدرتمند همچون اسند P7 و یا حتی اسند P6 به دست آورد توانست رتبه خوبی در فروش جهانی کسب کند.حالا این شرکت که معتقد است از بازار گوشی های هوشمند دید درستی دارد تصمیم گرفته که بازار میان رده ها را مورد هدف خود قرار دهد.گواه بر این حرفم می تواند گوشی میان رده جدید هوآوی یعنی G628 باشد که قرار است در چین عرضه شود.

    این گوشی میان رده از یک چیپست مدیاتک به نام MT6752 بهره می برد که تنها می توان روی کاغذ نام آن را پردازنده ۶۴ بیتی نهاد! چراکه نسخه اندروید این اسمارتفون ۴٫۴ بوده در حالی که برای پشتبانی از پردازنده های ۶۴ بیتی حداقل به اندروید ۵ نیاز است و جالب اینجاست که عرضه آپدیت اندروید ۵ برای Huawei G628 بسیار دور از انتظار می باشد! پس عملا می توان گفت که پردازنده ۶۴ بیتی فقط در حد یک اسم باقی می ماند و به پای عمل نمی رسد!
    Huawei G628 از یک صفحه نمایش ۵ اینچی با کیفیت HD بهره می برد که به صلاح دید هوآوی به یک دوربین ۸ مگاپیکسلی مجهز شده است.حافه رم این گوشی برابر یک گیگابایت بوده که از ۸ گیگابایت حافظه داخلی نیز بهره می برد.همانطور که گفته شد مغز متفکر این اسمارتفون را یک چیپست ۶۴ بیتی مدیاتک با ۱٫۵ گیگاهرتز فرکانس کاری تشکیل می دهند.از قابلیت های دیگر این گوشی می توان به پشتیبانی از دو سیم کارت که این روزها بسیار مورد توجه خریداران واقع شده، اشاره کرد.
    گوشی Huawei G628 از اندروید ۴٫۴ بهره می برد که به رابط کاربری اختصاصی هوآوی مزین شده است.این اسمارتفون قرار است که قیمتی حدود ۱۶۰ دلار داشته باشد.
    با وجود آنکه این گوشی به اسم از یک چیپست ۶۴ بیتی بهره می برد اما باید اعتراف کرد که هوآوی روز به روز یا بهتر است بگوییم دقیقه به دقیقه در حال پیشرفت است و استفاده از چیپست ۶۴ بیتی آن هم در یک اسمارتفون میان رده هنر این شرکت را در خود خلاصه می کند.به هر حال Huawei G628 گوشی ارزشمندی است که در کنار قیمت مناسب شایستگی انتخاب را دارد.

    (۴)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.