• تماشا کنید؛ کلیپ خود ترمیمی گوشی LG G Flex 2

    64545

    اگر یادتان باشد، شرکت ال جی گوشی هوشمند G Flex 2 را در نمایشگاه CES 2015 رونمایی کرد.این گوشی نسبت به نسل پیشین خود تغییراتی کرده که باعث شده در بیشتر قسمت ها نسبت به G Flex عملکرد بهتری داشته باشد.همچنین G Flex 2 از قابلیت خود ترمیمی بهره می برد که قبلا آن را در گوشی LG G Flex دیده بودیم.

    از مشخصات اصلی این گوشی می توان به صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی خمیده با کیفیت Full HD و چیپست ۶۴ بیتی Snapdragon 810 با هشت هسته پردازشی و همچنین دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اشاره کرد.(مشخصات کامل در اینجا)
    یکی از قابلیت های جدیدی که شرکت ال جی با معرفی گوشی G Flex به دنیای گوشی های هوشمند آورد، قابلیت خود ترمیمی بود.همانطور که می شد حدس زد، این قابلیت در گوشی LG G Flex 2 نیز بکار رفته است اما تغییراتی را به خود دیده که زمان مورد نیاز برای رفع خط و خش های پشت گوشی را به حداقل رسانده است.در زیر کلیپی را می توانید ببینید که عملیات خود ترمیمی گوشی جدید ال جی را نشان می دهد.

    (12)(1)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.