• معرفی لامپ های هوشمند میس فیت|Misfit

    599

    در زمانی که هر روز گجت های هوشمند تازه ای وارد بازار می شوند جای هیچ تعجبی نیست که شرکت Misfit نیز دست به تولید لامپ های هوشمند بزند. این شرکت که پیش از این در زمینه تولید ابزار های سلامتی فعالیت داشت وارد عرصه جدیدی شده و مانند هزاران شرکت دیگر که گجت های هوشمند مختلف تولید می کنند در یک اقدام جالب دست به تولید لامپ های هوشمند زده است.

    این لامپ ها را می توان با استفاده از ابزار های هوشمند از جمله اسمارتفون ها کنترل نمود.جالب است بدانید که لامپ های تولیدی این شرکت رنگ های متنوعی دارند و با استفاده از گجت ها می توان رنگ آن ها را تغییر داد.
    یکی از مزیت های این لامپ ها این است که می توانند با ابزارهای سلامتی که قبلا شرکت Misfit عرضه کرده در ارتباط باشند و برای کاربرد بهتر با هم تبادل اطلاعات داشته باشند.اطلاعاتی همانند مصرف غذا، فعالیت بدنی و الگو های خواب برای کارایی بهتر این لامپ ها بسیار موثر خواهد بود.
    لازم است بدانید که این لامپ ها حتی می توانند تداعی گر حالت طلوع آفتاب باشند و این امر برای آپارتمان نشینان که همیشه در فضایی بسته و به دور از نور آفتاب بیدار می شدند بسیار مفید خواهد بود.

    (۱)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.