• تبلت Lenovo TAB 2 A7-10 چند روز پیش رونمایی شد|نمایشگاه CES 2015

    5655

    همانطور که می دانید همین چند روز پیش نمایشگاه CES 2015 برگزار شد و شرکت های مختلف از جمله سامسونگ، سونی، ال جی و… کنفرانس مطبوعاتی خود راارائه کردند.سونی با معرفی واکمن جدید خود و ال جی با معرفی G Flex 2 کنفرانس مطبوعاتی خود را خاتمه دادند.در هیاهوی غول های بزرگ فناوری دنیا شرکت هایی همانند Lenovo نیز از محصولات جدید خود رونمایی کردند.

    شرکت Lenovo تبلت Lenovo TAB 2 A7-10 را در نمایشگاه CES 2015 و طی کنفرانس مطبوعاتی خود رونمایی کرد. تبلت جدید شرکت لنوو از یک صفحه نمایش ۷ اینچی با رزولوشن ۶۰۰ × ۱۰۲۴ و تراکم پیکسلی ۱۷۰ppi بهره می برد.
    مغز متفکر این تبلت را یک چیپست MediaTek MT8382M به همراه چهار هسته پردازشی با ۱٫۳ گیگاهرتز فرکانس پردازنده مرکزی تشکیل می دهند.
    حافظه داخلی این تبلت برابر ۸ گیگابایت بوده و حافظه رم آن نیز به صلاح دید لنوو یک گیگابایت انتخاب شده است.وظیفه پردازش های گرافیکی TAB 2 A7-10 را یک پردازنده Mali-450 MP4 بر عهده گرفته است تا بتوان با آن بازی های HD را به راحتی اجرا نمود.

    لنوو ترجیح داده از یک باتری ۳۴۵۰ میلی آمپری بر روی تبلت جدید خود استفاده کند که به جرات می توان گفت عملکرد مطلوبی نخواهد داشت و کاربران را نا امید خواهد کرد!
    همچنین این تبلت از دو دوربین ۰٫۳ مگاپیکسلی بهره می برد و با سیستم عامل اندروید ۴٫۴ عرضه شده تا از دیگر رقبا عقب نیفتد.
    از دیگر امکانات Lenovo TAB 2 A7-10 می توان به قابلیت سیم کارت خور بودن، ۳G، بلوتوث نسخه ۴٫۰ و همچنین سنسور های شتاب سنج و تنظیم نور خودکار بسته به شرایط محیط اشاره نمود.

    (۱)(۲)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.