• رونمایی از Galaxy A7|باریکترین گوشی هوشمند سامسونگ

    9995

    همین چند وقت پیش بود که سامسونگ گوشی های سری A خود را روانه بازار کرد.اولین گوشی سری A سامسونگ با نام Galaxy A3 وارد بازار شد و سپس جای خود را به Galaxy A5 داد.سامسونگ حالا باریکترین گوشی خود را رونمایی کرده و نام آن را Galaxy A7 گذاشته تا ادامه دهنده راه سری A گوشی های سامسونگ باشد.

    Galaxy A7 از یک بدنه فلزی و یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰p بهره می برد که با پنل SuperAMOLED همراه بوده و مجهز به یک چیپست ۶۴ بیتی Snapdragon 615 شده است.فرکانس کاری این چیپست برابر ۱٫۵ گیگاهرتز بوده و یک حافظه رم دو گیگابایتی آن را همراهی می کند.

    Galaxy A7 از یک حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی بهره می برد همچنین از امکانات ارتباطی آن می توان به پشتبانی از LTE، بلوتوث نسخه ۴ و USB نسخه دو اشاره کرد.

    Galaxy A7 به اندازه ۴ میلیمتر از Galaxy A5 نازک تر بوده و با قطر ۶٫۳ میلی متر جزء باریکترین اسمارتفون های دنیا به حساب می آید که به نوعی باریکترین گوشی سامسونگ نیز می باشد.

    این گوشی احتمالا برای اولین بار در مالزی و با قیمتی حدود ۴۰۰ دلار عرضه خواهد شد.

    (۹)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.