• نزدیک به ۶۸ درصد دارندگان دیوایس های اپل از نسخه ۸ سیستم عامل iOS بهره می برند

    797

    اگر به یاد داشته باشید، اواخر ماه شهریور بود که اپل نسخه ۸ از سیستم عامل iOS را برای دیوایس های آیفون، آی پد و آی پاد تاچ عرضه کرد.این نسخه از سیستم عامل iOS تغییرات زیادی را به خود دید و به جرات می توان آن را انقلابی در تاریخ عرضه این سیستم عامل دانست! کاربران اپل نیز به گرمی از iOS 8 استقبال کردند و آرام آرام دیوایس خود را به iOS 8 آپدیت کردند.شرکت اپل در یک اقدام جالب آماری را منتشر کرده که بیانگر درصد کسانی است که از نسخه های مختلف iOS بهره می برند.

    بر اساس این آمار ۶۸ درصد افرادی که از آیفون، آیپد و آیپاد تاچ استفاده می کنند و دیوایس خود را داخل سایت iTunes ثبت کرده اند، از iOS 8 بهره می برند.
    این آمار در ۵ اکتبر سال گذشته برابر ۴۶ درصد، در ۲۹ اکتبر ۵۲ درصد، در ۱۲ نوامبر ۵۶ ذرصد و در ۲۲ دسامبر برابر ۶۴ درصد بوده است.
    Ashampoo_Snap_2015.01.08_09h01m55s_001_
    اکنون ۶۸ درصد افراد از iOS 8، حدود ۲۹ درصد از iOS 7 و ۴ درصد از نسخه های قدیمی تر این سیستم عامل محبوب بر روی دیوایس خود بهره می برند.(جمع اعداد بالا برابر ۱۰۱ درصد می باشد و علت آن به خاطر گرد کردن اعداد به سمت بالاست!)
    می توان گفت که iOS 8 نسبت به نسخه قبل کمی مورد کم لطفی واقع شده چراکه پس از عرضه نسخه ۷ از سیستم عامل iOS در همین مدت زمان، افرادی که دیوایس خود را به iOS 7 آپدیت کردند برابر ۷۸ درصد بودند! اما نمی توان زود قضاوت کرد فعلا این ۶۸ درصد رو به رشد است و روز به روز بالاتر می رود پس بهتر است منتظر بمانیم و ببینیم که در نهایت چه درصدی ار دارنگان دیوایس های اپل به iOS 8 روی می آورند.

    (۲)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.