• معرفی سه اسمارتفون جدید از سوی ZTE

    46456

    شرکت ZTE مدتی است که وارد عرصه جدیدی شده و اقدام به تولید گوشی های هوشمند کرده است.در ابتدا این شرکت سعی کرد که با هدف قرار دادن بازار گوشی های میان رده اسم و رسمی در این عرصه برای خود به ارمغان بیاورد و تا حدی هم موفق شد اما حالا این شرکت از سه گوشی جدید خود پرده برداشته که می توان آن ها را به نوعی پرچمدار دانست!

    این شرکت از سه گوشی جدید خود با عنوان Nubia Z7، Grand X Max Plus و Star II پرده برداشته که پرچمدار این مجموعه همانطور که می توان حدس زد، Nubia Z7 می باشد.
    فبلت Grand X Max Plus از یک صفحه نمایش ۶ اینچی با رزولوشن HD بهره می برد که به یک پردازنده Snapdragon 400 مجهز شده است.دوربین پشت این گوشی کیفیتی برابر ۱۳ مگاپیکسل دارد و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی، این نوید را به شما می دهد که بتوانید به بهترین شکل ممکن سلفی بگیرید.این فبلت از نسخه ۴٫۴٫۴ سیستم عامل اندروید بهره می برد و به یک باتری ۳۲۰۰ میلی آمپری که با این ابعاد بزرگ صفحه نمایش اصلا مطلوب به نظر نمی رسد، مجهز شده است.
    دو گوشی هوشمند دیگر شرکت ZTE نسبت به Grand X Max Plus وضعیت بهتری دارند و در واقع میان این سه اسمارتفون، Grand X Max Plus ضعیفترین گجت به شمار می رود.
    Nubia Z7 از یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با کیفیت ۱۴۴۰×۲۵۶۰ بهره می برد و مغز متفکر این گوشی هوشمند را یک چیپ Snapdragon 801 به همراه ۳ گیگابایت حافظه رم تشکیل می دهند.همانند Grand X Max Plus یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی بر روی Nubia Z7 قرار داده شده تا از این نظر بین این دو اسمارتفون(فبلت) تفاوتی نباشد.لازم به ذکر است که Nubia Z7 از دستار صوتی شرکت ZTE بهره می برد و در واقع هیچ کجا شما را تنها نخواهد گذاشت!

    لاغرترین اسمارتفون بین این سه گجت، گوشی Star II می باشد که با ضخامت ۶٫۹ میلیمتری جزء باریکترین اسمارتفون های جهان قرار می گیرد.همچنین این گوشی با یک صفحه نمایش ۵ اینچی Full HD همراه بوده و مانند دو گجت دیگر از یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی بهره می برد همچنین دوربین این گوشی قابلیت ظبط فیلم با کیفیت ۴K را نیز دارد!

    شرکت ZTE در همین مدت کوتاه پیشرفت چشمگیری داشته و روز به روز فروش بیشتری را در کارنامه خود ثبت می کند.گواه بر این حرف هم می تواند سیر تکامل اسمارتفون هایی باشد که از سوی این شرکت عرضه شده است.
    به هر حال Nubia Z7، Grand X Max Plus و Star II شایستگی این را دارند که مورد استقبال قرار گیرند و فروش خوبی نیز داشته باشند.

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.