• CES 2015 | لنوو Vibe X2 Pro معرفی شد . میان رده ی ۶۴ بیتی

    Lenovo-VibeX2Pro-3

    Lenovo هم جزو شرکت هایی است که امسال در نمایشگاه CES 2015 دستگاه های جدید را معرفی کرده است .

    یکی از این دستگاه ها Vibe X2 Pro می باشد که انصافا زیبا است . طراحی این دستگاه همانند Vibe X2 قدیمی می باشد که در IFA سال پیش معرفی شده بود . از مشخصات این دستگاه می توان به چیپست ۶۴ بیتی ۸ هسته ای Snapdragon 615 با فرکانس ۱٫۵ گیگاهرتز و صفحه نمایش ۵٫۳ اینچی IPS LCD با وضوح تصویر ۱۰۸۰p اشاره کرد .

    این دستگاه ۲ سیم کارته از نظر حافظه به ۲ گیگابایت RAM و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است . شگفتی این دستگاه در دوربین آن می باشد ، چرا که به دو دوربین ۱۳ مگاپیکسلی مجهز شده است . یکی همراه با فلش LED در عقب دستگاه و دیگری بدون فلش به عنوان دوربین دوم دستگاه برای عکس برداری سلفی .

    همانند Xperia C3 و HTC Desire Eye خبری از فلش برای دوربین جلو نیست ولی لنوو دستگاه جانبی ای طراحی کرده است که در جک ۳٫۵ میلیمتری دستگاه قرار میگیرد و دقیقا کار یک فلش را انجام می دهد .

    Lenovo-VibeX2Pro-acc

    Lenovo Vibe X2 Pro به یک باطری ۲۴۱۰ mAh مجهز شده است تا پاسخ گوی نیاز عادی کاربران باشد . این دستگاه در رنگ های طلایی ، صورتی و آبی عرضه خواهد شد و هنوز خبری از قیمت و تاریخ عرضه ی آن به دست ما نرسیده است .

    Lenovo-VibeX2Pro

    (۱)(۱)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.