• CES 2015 | ایسوس Zenfone 2 معرفی شد . اولین دستگاه با ۴ گیگابایت RAM

    Zenfone 2

    امروز Asus اولین موبایل ۴ گیگابایتی در جهان را رونمایی کرد . این دستگاه دارای صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با حاشیه ای بسیار نازک است . از مشخصات اصلی این دستگاه می توان به قابلیت پشتیبانی از ۲ سیم کارت به صورت هم زمان فعال ، LTE و در نهایت چیپست ۴ هسته ای ۶۴ بیتی Intel Atom Z3580 با فرکانس ۲٫۳ گیگاهرتز و ۴ گیگابایت RAM و البته پردازنده گرافیکی PowerVR G6430 اشاره کرد .

    Zenfone 2 دارای بدنه ی پشتی منحنی شکل است و جنس بدنه ی آن فلز براق می باشد .

    صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی IPS این دستگاه دارای وضوح تصویر ۱۰۸۰p است که همراه با حاشیه تنها ۳٫۳ میلیمتر و محافظ صفحه Gorilla Glass 3 نجربه ی بی نظیری را در اختیار کاربر قرار می دهد .

    از نظر دوربین ، به یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در عقب به همراه حالت HDR و همین طور فلش ۲ گانه ی True Tone مجهز است . البته نباید دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی با زاویه ۸۵ درجه آن را دست کم گرفت چون در حالت پاناروما برای عکس های سلفی می تواند تا ۱۴۵ درجه را پشتیبانی کند !

    باطری این دستگاه یک باطری ۳۰۰۰ mAh است که با قابلیت شارژ سریعش می تواند در ۳۹ دقیقه تا ۶۰ درصد شارژ شود .

    جدیدترین نسخه ی رابط کاربری ZenUI همراه با اندروید ۵٫۰ لالی پاپ تجربه ی کاربری فوق العاده را در اختیار خریداران قرار خواهد داد . بر روی این دستگاه نرم افزار امنیتی SnapView از پیش نصب شده است که می تواند از فایل ها و برنامه هایش شما از طریق رمز گزاری بر روی آن ها مراقبت کند .

    این گوشی از ۴ ماهه دوم سال ۲۰۱۵ در رنگ های مشکی ، طلایی ، خاکستری ، قرمز و سفید در دسترس خواهد بود .

    البته در نظر داشته باشید که این دستگاه یک مدل دیگر هم دارد که بزرگترین تفاوت آن ها در حافظه ی RAM دو گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی می باشد .

    (۲)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.
  1. استاد خسته نباشی؛)
    محصول کاملیه تقریبا. دوربینش میتونست بهتر باشه. طراحیشم یه حالت تلفیقی داره. احساس می کنم پشتش رو زیاد شلوغ کرده.

    (۰)(۰)